Naar boven

Coronavirus



Hoe gaan we bij SPORT2000.nl met het coronavirus om?
Bij SPORT2000.nl houden we de ontwikkelingen rond het coronavirus scherp in de gaten. Waar nodig zullen wij maatregelen treffen voor onze klanten, medewerkers en deelnemende winkeliers. Gezondheid en veiligheid staan hierin voorop. Wij volgen hierbij de algemene richtlijnen vanuit het RIVM en zullen de nodige voorbereidingen treffen zodat wij onze diensten kunnen continueren. 


Wat betekent dit voor jouw bestelling op SPORT2000.nl?

Onze deelnemende winkels zorgen ervoor dat jouw bestelling zo snel mogelijk en netjes ingepakt de deur uitgaat. Aangezien het coronavirus niet kan worden overgedragen via post of pakketten, wordt ook de bezorging van post en pakketten via PostNL zoals gebruikelijk voortgezet. Vanaf maandag 16 maart zal de PostNL chauffeur tekenen voor ontvangst na jouw toestemming. Hierbij wordt er gevraagd om de laatste 3 cijfers van je legitimatiebewijs. Deze wordt genoteerd in het handtekeningveld. 

Let op: Vanwege de grote drukte is het mogelijk dat PostNL iets langer doet over de bezorging van jouw pakket. Raadpleeg de track & tracecode om jouw pakket te volgen.


Wanneer is de Klantenservice bereikbaar?

Onze klantenservice blijft op de gebruikelijke openingstijden telefonisch bereikbaar op 088-5440500:

Maandag t/m donderdag - 08.30 - 17.00 uur
Vrijdag - 08.30 - 15.00 uur
Zaterdag - 09.30 - 16.00 uur

Vanwege grote drukte kan het zijn dat je wat langer moet wachten voordat we je te woord kunnen staan. 
E-mailen kan ook. Stuur je bericht naar klantenservice@sport2000.nl. We streven naar een antwoord binnen drie werkdagen.



Mijn PostNL-punt is gesloten. Waar haal ik nu mijn pakket op?

Raadpleeg de track & trace informatie die je van ons ontvangen hebt. Kom je er niet uit, neem dan met onze klantenservice. Zij zullen het voor je nakijken en eventueel contact opnemen met PostNL.


Ik ben in quarantaine, kan iemand anders mijn pakket ophalen?

Het is mogelijk om het door iemand anders te laten ophalen. De persoon die jouw pakket ophaalt, moet een geldig legitimatiebewijs meenemen (geen kopie) en de track & trace-code en jouw adres kunnen opgeven.


Gaat er nog meer veranderen?

Mocht de situatie rondom het virus veranderen, dan passen we de informatie op deze pagina aan. Voor specifieke vragen verwijzen wij je graag naar de website van het RIVM.