Winkelmand ( 0 )
 

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veelgestelde vragen

Algemeen
  • Zijn alle producten die in de online shop te koop zijn ook verkrijgbaar in de SPORT 2000 winkels?
    Niet alle producten in de online shop zijn verkrijgbaar in alle SPORT 2000 winkels. De winkelier mag namelijk zelf zijn assortiment bepalen. Dit kan ervoor zorgen dat niet alle artikelen die in de online shop verkrijgbaar zijn ook in de winkel worden aangeboden of andersom.
  • Kan ik zien in welke winkel het artikel op voorraad is?
    Nee, het is niet mogelijk om op de online shop te kijken in welke winkel het artikel op voorraad is.
  • Zijn er prijsverschillen tussen de online shop en de winkel?
    Het kan voorkomen dat een prijs in de winkel goedkoper is dan online omdat de winkelier een tijdelijke promotie heeft lopen. Dat wil zeggen dat de kortingen alleen in die winkel gelden en niet in de online shop. Dit kan ook andersom voorkomen.
  • Hoe kan ik een artikel zoeken in de SPORT 2000 online shop?
    1. Gebruik het hoofdmenu en verfijn je zoekopdracht door ‘dames’, ‘heren’, ‘kinderen’ of ‘merken’ te selecteren. Ook kun je middels de verschillende sportgroepen verder filteren. Via het uitklapbare submenu kun je een voorkeur opgeven voor kleuren, maten etc. 2. Zoek je een specifiek artikel en heb je een artikelnummer, productnaam of merknaam? Maak dan gebruik van de zoekfunctie en voer hierin de zoekterm in. Hierna verschijnt een lijst van artikelen die overeenkomen met de ingevoerde zoekopdracht.
  • Wat is Bene Sita Trading B.V.?
    Bene Sita B.V. werkt in opdracht van ANWR-GARANT Nederland B.V., licentiehouder van SPORT 2000. SPORT 2000 is een Europese sportwinkelketen bestaande uit zelfstandige ondernemers die in sub-licentie de naam SPORT 2000 mogen voeren. ANWR-GARANT Nederland B.V. en Bene Sita B.V. zijn onderdeel van retail service organisatie ANWR Group. Alle aangesloten ondernemers vindt u op onze website onder ‘Winkels’. Wanneer in het navolgende wordt gesproken over ‘winkel’, bedoelen wij daarmee een winkel die is aangesloten bij de SPORT 2000 formule. Alle artikelen aangeboden op onze website worden aangeboden door één of meer winkels. Een overeenkomst komt slechts tot stand, indien u akkoord bent met onze Algemene Voorwaarden. Jouw bestelling wordt afgehandeld door een van onze winkels. Je vindt deze op uw pakbon. Deze winkel is verantwoordelijk voor correcte afhandeling van jouw bestelling en voor eventuele klachten neem contact op met de klantenservice. Retourneren kan uitsluitend bij de door u gekozen winkel. De contactgegevens vindt u op de pak- en retourbon. Je hebt het recht om een product 14 dagen na ontvangst daarvan terug te sturen, naast de overige rechten die u op grond van de wet (non conformiteit) heeft. SPORT2000.nl is een uniek concept waarbij de artikelen van alle SPORT 2000 winkels online worden verkocht. De voorraad van de winkels is dus de voorraad van de webshop. Dit betekent dat je bestelling vanuit één of meerder SPORT 2000 winkels wordt verzonden. Zo kan het voor komen dat het één product uit SPORT 2000 winkel X komt en het andere product uit SPORT 2000 winkel Y je betaalt de bestelling wel in één keer maar ontvangt meerdere paketten.
Bestellen
  • Zijn alle prijzen inclusief BTW?
    Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.
  • Zijn alle artikelen in de online shop ook daadwerkelijk leverbaar?
    Helaas beschikken wij nog niet over een gekoppeld systeem met de voorraden in onze winkels. Hierdoor kunnen wij niet garanderen dat jouw bestelling ook daadwerkelijk geleverd gaat worden. Mocht jouw bestelling geannuleerd worden omdat er geen voorraad blijkt te zijn dan ontvang je binnen 48 uur bericht. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort.
  • Is er een minimum bestedingsbedrag bij de SPORT 2000 online shop?
    Nee, de SPORT 2000 online shop hanteert geen minimum bestedingsbedrag. Voor bestellingen onder de € 35,- brengen wij € 3,95 aan verzendkosten in rekening. Kies je ervoor om je bestelling in de winkel af te halen, dan betaal je geen verzendkosten.
  • Is er een bestellimiet in de SPORT 2000 online shop?
    Ja, SPORT 2000 hanteert een aankooplimiet van €400,- per bestelling.
  • Kan ik bestellen zonder een account aan te maken?
    Ja, het is mogelijk om via SPORT 2000 te bestellen zonder een account aan te maken.
Bekijk meer Bekijk minder
Bezorgen & afhalen
  • Wie levert mijn bestelling?
    Heb je ervoor gekozen je bestelling thuis te laten bezorgen dan zal een SPORT 2000 winkel in jouw postcodegebied de bestelling leveren. Indien deze winkel een artikel niet op voorraad heeft dan zal willekeurig een andere SPORT 2000 winkel geselecteerd worden die de bestelling zal leveren. Wanneer je ervoor hebt gekozen de bestelling in een winkel af te halen dan kan het soms ook voorkomen dat de geselecteerde afhaalwinkel het artikel niet op voorraad heeft. Dan zal een andere SPORT 2000 winkel dit artikel aan de afhaalwinkel leveren. Indien de afhaalwinkel alle artikelen van de bestelling niet op voorraad heeft, dan zullen meerdere winkels delen van de bestelling leveren aan de afhaalwinkel. De winkel die de bestelling levert staat vermeld op de pakbon.
  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
    Bij de SPORT 2000 online shop betaal je € 3,95 aan verzendkosten bij een bestelling onder de € 35,-. Vanaf € 35,- is de verzending gratis.
  • Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    Ja, je kunt er voor kiezen om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Zo kun je besluiten de bestelling bijvoorbeeld op je werkadres of een PostNL servicepunt af te laten leveren. Houd er echter wel rekening mee dat bestellingen niet op een postbusadres geleverd kunnen worden.
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    SPORT 2000 streeft ernaar bestellingen binnen 3 werkdagen te leveren. Veelal worden bestellingen binnen 1 tot 2 werkdagen uitgeleverd. Indien je niet thuis bent wordt het pakket bij de buren afgeleverd. Je ontvangt dan een informatiekaart in je brievenbus, zodat je weet waar jouw pakket is. Wanneer de bezorger de buren niet kan bereiken dan zal PostNL de volgende werkdag nogmaals proberen het pakket te leveren. Via Track&trace kun je jouw pakket volgen.
  • Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
    Je kunt ervoor kiezen je bestelling in een van de SPORT 2000 winkels af te halen. De verzending is dan gratis. Voor de openingstijden van de winkels bij jou in de buurt klik je op 'winkels' in het menu.
Inloggen
  • Waarom zou ik me aanmelden?
    Het is mogelijk zonder account te bestellen. Maar wanneer je je aanmeldt bij het bestellen heb je een aantal voordelen: • Gebruik maken van een ander afleveradres • Bij eerst volgende bestelling een verkort inlogproces • Overzicht van je reeds geplaatste bestellingen op jouw account met de status van de leveringen en de betalingen. • Mogelijkheid om een favorietenlijst te maken en deze op te slaan.
  • Hoe kan ik me aanmelden?
    Je kan je in de SPORT 2000 online shop inloggen via ‘Account’ en vervolgens ‘Mijn account’. Ben je nog niet geregistreerd dan kan je dat doen via ‘Account’ en klik vervolgens op ‘Registreren’.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Als je je wachtwoord bent vergeten, wanneer je een bestelling wilt plaatsen of wilt aanmelden, dan klik je bij het inlogscherm op ‘wachtwoord vergeten’. Vervolgens kun je je e-mailadres opgeven waarmee je bent geregistreerd bij de SPORT 2000 online shop. Er zal dan een e-mail gestuurd worden met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
  • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    SPORT 2000 neemt je privacy zeer serieus. Alle informatie die wij van jou verzamelen worden strikt vertrouwelijk behandeld en niet doorgegeven aan derden. Meer informatie kun je vinden onder ons privacybeleid.
  • Kan ik mijn gegevens wijzigen?
    Je hebt altijd de mogelijkheid om je persoonlijke gegevens van je account te wijzigen. Dit kun je doen via ‘Mijn account’.
Bekijk meer Bekijk minder
Betalen
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden in de SPORT 2000 online shop?
    • iDEAL • AfterPay • Creditcard • PayPal • Cadeaubon • Eenmalige machtiging • MisterCash
  • Welke creditcards worden geaccepteerd?
    SPORT 2000 accepteert de volgende creditcards: Visa en MasterCard.
  • Wat is PayPal?
    PayPal is een online betalingsdienst, waarmee je veilig, snel en gemakkelijk online kunt betalen. Bij de stap ‘betalen’ in het bestelproces vul je je e-mailadres en PayPal wachtwoord in. Met PayPal betaal je dan al je aankopen zonder je bankgegevens of creditcardnummer in te vullen op het bestelformulier. Deze gegevens zijn namelijk reeds opgeslagen op je PayPal rekening. Een PayPal account kun je aanmaken op www.paypal.com.
  • Hoe gebruik ik iDEAL?
    iDEAL is een online betalingsdienst. Je kunt hiermee in een vertrouwde betaalomgeving, met je eigen bnk, de betaling afhandelen. Nadat je je bank hebt geselecteerd, wordt je online doorgestuurd naar de login pagina van de bank. Met je rekeningnummer en pincode kun je hier jezelf aanmelden en de betaling afronden.
Retourneren
  • Hoe retourneer ik een artikel?
    Retourneren via PostNL Zo retourneer je een artikel Bij je bestelling zit een retourbon en een voorgedrukt adreslabel. Geef op de retourbon aan welk artikel je wilt retourneren en stuur het artikel terug naar de SPORT 2000 winkel die je bestelling heeft geleverd. Je betaalt €3,95 voor een retourzending (wanneer je deze retourneert via een PostNL postkantoor) per ordernummer ongeacht of de order uit meerdere filialen wordt geleverd. Plaats het artikel in de verpakking met daarbij de retourbon. Sluit de verpakking goed af en plak de adreslabel op de verpakking. Je kan artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren Je betaalt €3,95 voor een retourzending wanneer je deze via een PostNL servicepunt retourneert. Je betaalt de retourkosten per ordernummer, ongeacht of de order uit meerdere filialen is geleverd. De retourkosten worden ingehouden op het factuurbedrag dat je terug krijgt voor het retour artikel. Afgeven in winkel Je kunt een retour ook afgeven bij een SPORT 2000 winkel. Laat in dat geval de doos of zak open, zodat de winkelier het retourformulier verder kan invullen. Je krijgt vervolgens een afgiftebewijs mee. Kosten voor retourzendingen bij een SPORT 2000 winkel zijn kosteloos.
  • Wat zijn de retourvoorwaarden?
    Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat SPORT2000.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourartikelen. Vraag daarom op het PostNL Postkantoor altijd om een traceercode en bewaar deze goed. Je kunt artikelen retourneren: • binnen 14 werkdagen na levering • retourneer het artikel compleet en – voor zover redelijkerwijs mogelijk- in de originele verpakking • stuur de pakbon of een (kopie) van de factuur mee in de verpakking Er zijn artikelen die niet geretourneerd kunnen worden. Het gaat om: • artikelen die gedragen of gebruikt zijn • artikelen die overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast • artikelen die duidelijk van persoonlijke aard zijn of door hun aard niet kunnen worden geretourneerd • artikelen die verzegeld zijn verstuurd en waarvan de verzegeling is verbroken Retourneer je artikelen niet via PostNL of niet in één van de SPORT 2000 winkels, dan zijn de kosten voor retourneren voor eigen rekening.
  • Wat zijn de retourkosten?
    Bij het retourneren van artikelen betaal je € 3,95 aan retourkosten. Dit bedrag wordt ingehouden op het factuurbedrag dat je terug krijgt voor het geretourneerde artikel.
  • Hoe ontvang ik mijn geld terug?
    Wanneer je een artikel retourneert, wordt het betaalde bedrag binnen 30 dagen uitbetaald via de wijze waarop je hebt betaald. Eventuele verzendkosten worden ook aan je terugbetaald. Houd er rekening mee dat wij van dit bedrag €3,95 inhouden voor de retourzending wanneer je een artikel retourneert via PostNL.
  • Kan ik een artikel ruilen?
    Online ruilen Je hebt je bestelling 14 werkdagen op zicht. Als je een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, neem dan contact op met onze klantenservice. In een winkel ruilen Een online aankoop kun je retourneren en eventueel ruilen bij elke SPORT 2000 winkel in Nederland. Vergeet niet om je leverbon mee te nemen en zorg ervoor dat het artikel in goede staat verkeerd. Let op: Iedere SPORT 2000 winkel heeft haar eigen assortiment, het kan dus voorkomen dat het artikel naar keuze niet in de winkel verkrijgbaar is.
Klachten & vragen
  • Waar kan ik een vraag stellen?
    Als je een vraag hebt over producten op de online shop of over onze service dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice is op ma t/m do bereikbaar van 09:00 tot 17:00. Op vrijdag van 9.00-16.00 uur. E-mail: klantenservice@sport2000.nl Correspondentieadres SPORT2000.nl T.a.v. afdeling klantenservice webshop Postbus 1290 3430 BG Nieuwegein
  • Waar kan ik een klacht melden?
    Als je een klacht wilt melden over producten die via onze online shop verkocht worden dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice is op ma t/m do bereikbaar van 09:00 tot 17:00. Op vrijdag van 9.00-16.00 uur. We zullen de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. Binnen uiterlijk 14 dagen ontvang je een inhoudelijk bericht over de afhandeling van je klacht. E-mail: klantenservice@sport2000.nl Correspondentieadres SPORT2000.nl T.a.v. afdeling klantenservice webshop Postbus 1290 3430 BG Nieuwegein