Winkelmand ( 0 )
 

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Run Tough



Hou jij van hardlopen in het park of in het bos? Geniet jij van de natuur om je heen? Zie jij ultramarathons met vele obstakels als een uitdaging? Dan is ‘’Run Tough’’ echt iets voor jou!

Variatie in je trainingsprogramma is van essentieel belang om je conditie en spiermassa optimaal op te bouwen. ‘’Run Tough’’ is uitermate geschikt onderdeel voor jouw trainingsprogramma.

Wat zijn de voordelen van Run Tough?
-   je kunt volledig je eigen route bepalen en bent niet afhankelijk van bestaande wegen of paden
-   je traint andere spieren dan wanneer je op de weg hardloopt
-   je hardlooptechniek wordt verbeterd doordat je, je dient aan te passen aan de ondergrond
-   je hebt geen last van verkeer en lawaai

Tips om te starten met Run Tough:
1) zoek een geschikte locatie
2) plan zorgvuldig een geschikte route, trailrunning routes zijn te vinden via: www.trail-running.eu/gpx-routes
3) ga niet te snel van start, maak rustig kennis met het nieuwe terrein en de hellingen
4) pas je hardloopstijl aan, maak kortere passen wanneer je heuvelafwaarts gaat en gebruik je armen wanneer je heuvelopwaarts gaat
5) geef je lichaam voldoende rust na je trail running, je belast andere spieren en deze hebben tijd nodig om weer te herstellen

Welke schoenen heb je nodig:
 


Terug naar Asics